Wettenbundel juridische principes marketing - 2021

Het werk bundelt de wetgeving i.v.m. de juridische principes die van toepassing zijn op marketing, met name Marktpraktijken en consumentenbescherming; Intellectuele eigendomsrechten; bescherming van de persoonlijke levenssfeer.

Auteur(s):
Carine Danau
boek | verschenen | 8e editie
september 2021 | 84 blz.

Paperback
€ 30,10 € 43,-


ISBN 9789400013988


Speciale voorwaarden
- Studentenprijs € 15,-

Inhoud

Het werk bundelt de wetgeving i.v.m. de juridische principes die van toepassing zijn op marketing, met name Marktpraktijken en consumentenbescherming; Intellectuele eigendomsrechten; bescherming van de persoonlijke levenssfeer.

Nieuw en gratis!
Met de app LARCIER CODE heeft u altijd en overal kosteloos toegang tot de volledige rijkdom van uw Wetboeken via uw smartphone of tablet.
Voordelen:
• Wekelijkse bijwerking van alle teksten uit uw Wetboek
• Toegankelijk via uw smartphone en tablet (versies voor iOS en Android beschikbaar)
• Uw wet- en regelgeving online en offline beschikbaar
• Eenvoudige en praktische toegang tot de artikels dankzij de zoekmotor
Voor meer informatie, klik hier

Inhoudsopgave

Inhoudsopgave (p. 0)

Ook interessant voor u: