Betalen en verzenden


Betaalmogelijkheden


Veilig bestellen en betalen

Intersentia biedt een volledig beveiligd betalingsplatform tijdens het bestellen. Onze website en ons betalingsplatform is beveiligd met SSL,
een veelgebruikt beveiligingssysteem. Na betaling komt u weer op de website van Intersentia.



U kunt bij ons op de volgende manieren betalen:

Bancontact/Mr. Cash

U wilt online shoppen met uw Bancontact of MisterCash kaart?

Dankzij een versleuteling en een veiligheidsprocedure verloopt de betaling online zonder problemen.

Betalen op factuur

U kunt aangeven om op factuur te betalen. U ontvangt uw factuur per e-mail na verwerking van uw bestelling.


Wanneer u uw eerste bestelling plaatst en het bestelbedrag hoger is dan 250 euro (excl. btw), dan moet u een andere betaalmethode kiezen.
Bij uw volgende bestelling is de betaalmethode op factuur beschikbaar ongeacht het bedrag.

Deze betaalmethode is enkel beschikbaar voor Belgische professionele klanten (niet-studenten).

Creditcard

Intersentia geeft de mogelijkheid om te betalen met een MasterCard, American express en Visa.
Online betalen werkt als volgt: u vult slechts het creditcard nummer, de vervaldatum en de driecijferige veiligheidscode (bij American Express is dit 4 cijferig) op
de achterkant van de creditcard (CVC code) in op de betaalpagina van de site. 

Paypal

Heb je een PayPal-account? Dan kun je deze gebruiken als digitale portemonnee. Aan je digitale portemonnee kun je verschillende betaalmethodes koppelen.
Door in te loggen met je PayPal-account kun je betalingen bevestigen zonder je financiële gegevens met ons te delen. Jij regelt je betaling met PayPal
en PayPal weer met ons. Makkelijk en geheel gratis.


Ideal

iDEAL is een door de Nederlandse banken ontwikkeld online betaalsysteem. iDEAL is een zeer vertrouwde en daarnaast ook de meest gebruikte
online betaalmethode door de Nederlandse consument. 
Als je kiest voor betalen met iDEAL dan word je doorgeleid naar de veilige betaalomgeving
van je bank.



Verzending


Verzendkosten

De verzendkosten worden berekend op basis van de tarieven die gelden per zone in combinatie met het gewicht van het totaal aantal bestelde artikels.

Mocht Intersentia uw bestelling moeten opsplitsen over verschillende zendingen vanwege de onbeschikbaarheid van bepaalde artikels, dan 

zullen de kosten voor slechts één verzending aangerekend worden.


Wat is de leveringstermijn?

Alle beschikbare artikels uit onze webshopcatalogus worden doorgaans verzonden binnen de 2 werkdagen met de Bpost.
Wanneer wij het pakket overdragen aan Bpost ontvangt per e-mail een trackingcode om uw pakket te volgen. 

De effectieve levering gebeurt dan doorgaans tussen 2 en 5 dagen na ontvangst van uw bestelling (voor leveringen binnen België). 

Bestelt u een boek dat print on demand wordt besteld, dan houdt u best rekening met een leveringstermijn van 7 werkdagen. 

Afzonderlijke leveringsadres toevoegen 

Zodra u uw account heeft aangemaakt, kunt u afzonderlijke leveringsadressen toevoegen in uw account.
Het is ook mogelijk om het standaardadres of facturatieadres te wijzigingen en/of andere adressen toe te voegen.

Ondervindt u problemen bij uw bestelling of betaling?


Contacteer ons dan via e-mail: mail@intersentia.be.