100 marketingvragen juridisch beantwoord (derde editie)

Dit is de nieuwe derde editie die verschijnt in september 2018. 
Tot en met 30 juni 2018 kunt u de tweede editie bestellen. 

Naast de verwijzing naar de relevante wetsartikelen in het in juni 2014 in werking getreden Wetboek van Economisch Recht, wordt deze derde herziene editie van het boek 100 marketingvragen juridisch beantwoord aangevuld met recente praktijkvoorbeelden en rechtspraak.

Auteur(s):
Tom Heremans
boek | verwacht | 3e editie
september 2018 | 210 blz.

Paperback
€ 55,-


ISBN 9789400009295


Speciale voorwaarden
- Studentenprijs € 25,-


Verschijnt 20 september 2018

Inhoud

Mag ik mezelf in reclame een Rolls Royce noemen? Wat met fluistersolden? Welke tekens kunnen als merk gedeponeerd worden? Zijn lookalike-verpakkingen toegelaten? Mogen werknemers zelf berichten plaatsen via sociale netwerken over hun bedrijf (“Vind ik leuk”)?

Het aanbieden van producten en diensten roept vele juridische vragen op. De verpakking, de merknaam, de reclame en de promotieacties: alles moet wettelijk in orde zijn.

In deze derde editie wordt dieper ingegaan op de zogenaamde GDPR-wetgeving, die de Belgische Privacywet van 1992 vervangt.

In het boek 100 marketingvragen juridisch beantwoord gidst advocaat Tom Heremans u doorheen de vele aspecten van het marketingrecht. De vragen zijn gebaseerd op casussen uit de dagelijkse praktijk van de auteur en geven telkens een concrete oplossing.

Hoofdstukken

De individuele hoofdstukken zijn (nog) niet beschikbaar.